Prometna študija in prometni model za načrtovanje 3. razvojne osi (sever)

Prometni model smo izdelali za potrebe načrtovanja posodobitev cestnih povezav na odsekih Slovenj Gradec-Dravograd in Otiški vrh-Holmec. 

Za potrebe izdelave makroskopskega prometnega modela je bilo potrebno analizirati ažurne  prometne in socio-ekonomske podatke ter podatke razvojnega potenciala koroške regije. Območje obdelave je bilo razdeljeno na 188 con, napoved prometa pa je bila izdelana za leti 2025 ter 2040.  Napoved prometa je zajemala osebni in tovorni promet, izdelati je bilo potrebno prometne (pod)modele za notranji, ciljno-izvorni in tranzitni promet. Skupaj je bilo analiziranih 14 variant bodočih cestnih omrežij.

Rekonstrukcija nadvoza čez železnico v Sevnici

Izvedbeni načrt za rekonstrukcijo nadvoza čez železnico v Sevnici.

Nadvoz je bil zgrajen leta 1938 in obnovljen leta 1998. Pri rekonstrukciji mostu je bila porušena obstoječa premostitvena plošča s prečnima konzolama in robnima vencema. Debelina nove voziščne plošče nad vzdolžnimi in prečnimi nosilci znaša 13 cm. Izvedena je sanacija betonov AB nosilnih elementov nosilne konstrukcije.

Izdelava projektne dokumentacije za južno obvozno cesto mesta Murska Sobota

Na osnovi naročila obeh investitorjev smo izdelali projektno dokumentacijo za Južno obvozno cesto mesta Murska Sobota od km 1+200 do km 3+920 v dolžini 2,72 km.

V sklopu projekta je bila izdelana še dokumentacija za tri križišča, priključke in deviacije obstoječih cest in poti, nadvoz čez železniško infrastrukturo, aktivna protihrupna zaščita ter vsa potrebna prometna in komunalna infrastruktura.  

Prometna študija navezovanja območja nakupovalnega središča Spar Šiška

Izdelana je bila kapacitetna analiza ali bo predlagana geometrija priključkov končne variantne rešitve zagotavljala kapacitetne parametre leta 2019, ko je načrtovano odprtje trgovskega centra SES in ob koncu planske dobe 20 let, leta 2039.

Kapacitetna analiza območja obdelave je bila izdelana s pomočjo mikroskopskega simulacijskega programa PTV Vissim, ki med drugim omogoča izdelavo simulacije odvijanja prometa glede na predvidene prometne obremenitve. V programu je bila ustvarjena geometrija in vizualizacija načrtovanega priključevanja trgovskega centra SES na omrežje javnih cest (geometrijski elementi priključkov so bili povzeti po izdelani idejni zasnovi). S pomočjo mikro-prometne simulacije se je predvidelo prihodnje odvijanje prometa znotraj območja obdelave po posameznih pasovih ter medsebojni vpliv bližnjih križišč in priključkov. V sklopu kapacitetne analize so bili analizirani trije merodajni časovni preseki: izhodiščno stanje prometnega omrežja v času današnje popoldanske konične ure in v času predvidene nakupovalne konične ure (pregled današnjega stanja), stanje prometnega omrežja v času nakupovalne konične ure leta 2019 (pričetek obratovanja trgovskega centra) in stanje prometnega omrežja v času nakupovalne konične ure leta 2039 (konec planske dobe 20 let).

Razvojni projekt INproBIM

V podjetju se vsakodnevno ukvarjamo z vodenjem gradbenih projektov, kjer je v sodobnem digitaliziranem okolju ena od bistvenih prednosti učinkovito in sistemsko nadzorovano upravljanje z dokumenti in informacijami.

  • Obvladovanje množičnih podatkov predstavlja nove izzive podjetjem in organizacijam.
  • Namen RRI projekta je izdelati projektni portal s podporo za BIM z nadgradnjo in integracijo parcialnih obstoječih odprtokodnih programskih rešitev (komponent).
  • Projektni portal bo temeljil na odprtokodni sistemski rešitvi, ki bo omogočal spremljanje investicijskega procesa s podporo spletnega dokumentnega sistema, ki bo nadgrajen s sodelovalnim BIM strežnikom. Gre za rešitev v oblaku, ki ustreza konceptu SaS (Software As a Service). Informacijski model gradbenega objekta (BIM-model) predstavlja za podjetje primer množičnih podatkov (reda velikosti nekaj GB).
  • Projekt uvrščamo v prednostno področje “Pametna mesta in skupnosti” in pod tehnologijo “Računalništvo v oblaku in množični podatki”.
  • Raziskovalno razvojna strategija RISS, ima za enega glavnih ciljev vzpostavitev kakovostnejšega inovacijskega okolja, pri čemer je prispevek programa k uresničevanju organizacije raziskovalno-razvojne dejavnosti v gospodarstvu na način, kjer se tradicionalni raziskovalni oddelki in strokovnjaki reorganizirajo tako, da so s svojo razvojno in inovacijsko dejavnostjo bližje trgu.
  • Podjetje bo z razvojem nove storitve lahko svoje storitve ponujalo na višjem nivoju. Bistvenega pomena je uvedba BIM strežnika v kombinaciji s projektnim strežnikom kot enotno storitev, saj takšna storitev ponuja preboj na trgu, predvsem na področju odprtokodnih rešitev kar pomeni odprta vrata za javne investitorje, ki so zavezani k izbiri nekomercialnih ponudnikov.

Hidravlični model vodooskrbnega sistema Daruvar

Izdelava hidravličnega modela za vodooskrbni sistem Daruvar skupne dolžine cca 220 km in porabo vode cca 550.000 m³/leto.

Na osnovi dobljenih podatkov za obstoječe stanje smo izdelali in umerili hidravlični model vodooskrbnega sistema Daruvar ter opravili analizo delovanja obstoječega sistema s predlogi za izboljšavo vodooskrbe obravnavanega območja. Izdelal smo hidravlični model predvidenega stanja in simuliranje delovanja vodooskrbnega sistema po predvidenih izboljšavah.

Dograditev AC predora Karavanke

Projektiranje načrtov prestavitev SN, NN in TK vodov ter načrtov elektroinštalacij črpališč, elektroinštalacij vodovodnih jaškov in semaforizacije.

Projekt zajema izdelavo načrtov prestavitev in zaščite SN, NN in TK vodov, načrt novih NN vodov, načrt semaforizacije križišča in načrt elektroinštalacij črpališč fekalne kanalizacije ter elektroinštalacij vodovodnih jaškov ter pripadajočih centralno nadzornih sistemov.

Informacijsko modeliranje za vzhodno cev predora Karavanke

V fazi načrtovanja smo za naročnika izvedli načrtovanje BIM-pristopa, BIM 3D-modeliranje trase in deviacij ter BIM-koordinacijo podmodelov.

V fazi načrtovanja smo s partnerji sodelovali pri pripravi BIM izvedbenega načrta, izdelali parametrične BIM 3D-modele za traso dolžine 620 m, servisne in dostopne poti ter dovozne ceste in priključkov do lokacij vnosa viškov, vključno z modeli zemeljskih del, odvodnjavanja in komunalne infrastrukture. Med projektiranjem se je izvajala BIM-koordinacija podmodelov.

Informacijsko modeliranje nadgradnje železniške proge Zidani Most–Celje

V fazi načrtovanja (PZI) smo za naročnika načrtovali in vodili projekt skozi BIM-pristop na lastnem skupnem podatkovnem okolju (CDE), izdelali BIM 3D-modele za cestne ureditve s pripadajočimi objekti, BIM 4D- in 5D-modele in vršili koordinacijo. V fazi izvedbe poteka spremljava gradnje s pomočjo BIM-modela. 

Za naročnika smo vodili projekt v BIM-okolju z vzpostavitvijo projektnega strežnika, izdelali parametrične BIM 3D-modele (podporne in oporne konstrukcije, cestne ureditve s pripadajočo prometno opremo, komunalni vodi, prepust, podvoz in most), vključno s popisom in predračunom del ter 4D- in 5D-simulacijo gradnje, ki ustrezno reprezentira vse projektne rešitve v fazi PZI. Med fazo načrtovanja se je periodično izvajala koordinacija vseh BIM-modelov. V fazi izvedbe poteka spremljava gradnje s pomočjo BIM-modela.

Izdelava projektne dokumentacije za izgradnjo vzhodne in sanacijo zahodne cevi AC predora Karavanke vključno z vso infrastrukturo

Podjetje Lineal d.o.o. je kot partner v sklopu projekta izvedlo Načrt avtoceste zunaj predora, Načrt servisnih in dostopnih poti na območju platoja predora ter dostop do vzletišča helikopterja, Načrt odvodnjavanja in čiščenja padavinskih vod s cest, Načrt prestavitve vodovoda, Načrt prestavitve in zaščite SN in NN vodov na trasi ostalih cest, Načrt NN priključkov na trasi ostalih cest, Načrt semaforizacije, Načrt el. inšt. za vodovodni jašek št. 5, Načrt el. inšt. za fekalno črpališče, Načrt prestavitve in zaščite TK in KKS vodov na trasi ostalih cest ter Elaborat dimenzioniranja voziščnih konstrukcij.